پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گراش تخصصی راجع به,گزارش تخصصی کلاس,گزارش تخصصی پایه,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی آموزگار,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد وآماده,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی هنر آموز,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی متوسطه 1, اقدام پژوهی, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف تجربیات,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار,,اقدام پژوهی,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی رایگان,اقدام پژوهی معلمان,اقدام پژوهی درس ریاضی,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی اضطراب,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی چیست,تحقیق اقدام پژوهی چیست,مراحل اقدام پژوهی چیست,نمونه اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی معلمان چیست,مقاله اقدام پژوهی چیست,طرح اقدام پژوهی چیست,روش اقدام پژوهی چیست؟,اقدام پژوهی ابتدایی املا,اقدام پژوهی ابتدایی ریاضی,نمونه اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی معلمان ابتدایی,اقدام پژوهی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی اول ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,موضوع اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی رایگان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس ریاضی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس املا,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی پایه اول,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی

۴۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 30     کد محصول :7207      حجم فایل:71,02 KB      نوع فایل :rar 



 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

از مهم‌ترین ویژگی‌های دانش‌آموزان متوسطه، الگوپذیری از معلمان درس معارف اسلامی است. در این پژوهش، محقق با نظرخواهی از دانش‌آموزان، به بررسی نقش رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری اخلاقی دانش‌آموزان، شیوه درست و مؤثر برخورد و تعامل دبیران معارف اسلامی با دانش‌آموزان بپردازد. محقق در این پژوهش، افزون بر مطالعات کتابخانه‌ای، با اجرای پرسش‌نامة محقق‌ساخته، به انجام مطالعات میدانی اقدام کرده استجامعة آماری، 15924 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد بوده است. نمونة آماری بر اساس فرمول کوکران به تعداد 312 نفر تعیین شد، ولی برای ارتقای دقت پژوهش این آمار به 400 نفر افزایش یافت. بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای، جامعة آماری تعیین، و پژوهش در میان آنان به اجرا در آمد. حاصل این پژوهش این است که، خوش‌خلقی دبیران معارف اسلامی، از میان تمام عوامل ذکرشدة مؤثر در الگوپذیری دانش‌آموزان، بالاترین میزان تأثیرگذاری را دارد.

کلیدواژه‌ها: الگوپذیری رفتارهای اخلاقی، دانش‌آموزان مقطع متوسطه، دبیران معارف اسلامی.

مقدمه

پژوهش در قلمرو تربیت اخلاقی با رویکردی اسلامی و تلاش برای رسیدن به الگویی کاربردی - که هماهنگ با آموزه‌ها و مبانی جهان‌بینی و ارزشی اسلام باشد و از سویی بتواند در یک محیط تربیتی اسلامی به کار آید - نیازمند پاسخ به پرسش‌های اساسی بسیاری است؛ پاسخ‌هایی که هر کدام یک پژوهشی جداگانه می‌طلبد.

یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر شکل‌گیری و دگرگونی‌های شخصیت انسان، شرایط مختلف محیطی اعم از زمان، مکان و یا محیط انسانی و اجتماعی است. در بسیاری از موارد، تغییر محیط و فراهم ساختن محیط تربیتی مساعد و مناسب، می‌تواند رفتار و افکار و خصلت‌های متربی را تغییر دهد و ویژگی‌های جدیدی را در وی جایگزین سازد. مبنای روان‌شناختی این روش، اصل تأثیرپذیری انسان از شرایط محیطی است که در ضمن نظریة یادگیری اجتماعی بیان می‌شود.

آلبرت بندورا، از واضعان نظریه یادگیری اجتماعی، مهم‌ترین نوع یادگیری انسان را یادگیری مشاهده‌ای می‌داند که همان تقلید و سرمشق است. در این نوع یادگیری، فرد با انتخاب یک الگو یا سرمشق، به تقلید رفتار او می‌پردازدپدر و مادر و پس از آن، معلمان و مربیان از جمله نخستین الگوهای متربیان هستند.

نکتة تربیتی مهم این است که افرادی که دارای موقعیت مهم، موفقیت زیاد، دانش و تخصص بالا و یا دارای تعالی معنوی هستند، غالباً نظر دیگران را به خود جلب می‌کنند و برای آنان سرمشق می‌شوند. خوشبختانه در نظر دانش‌آموزان، غالباً معلمان دارای این ویژگی‌ها ـ یا برخی از آن‌ها ـ هستند. با توجه به اهمیت و نقش انکارناپذیری که برای الگوپذیری ذکر شده است، در این مقاله به بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اهمیت هر کدام از شاخص‌های مطرح شده و مؤثر در الگوپذیری مانند میزان تحصیلات، میزان تجربه، آراستگی ظاهری، میزان توجه به آداب، سنن، اعتقادات دینی و شیوة تدریس دبیران پرداخته شده است.


لینک دانلود:

تجربیات دبیر معارف اسلامی


تجربیات دبیر معارف اسلامی



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

تجربیات مدیر دبیرستان

 تعداد صفحات: ۵۱     کد محصول :7208      حجم فایل:114,05 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه:

دیدگاههای مختلفی در مورد شیوه مدیریت مدارس وجود دارد عده ای از مدیران مدارس ریشه بسیاری از مشکلات وراه حل های مدارس را در منابع مالی، فیزیکی وبودجه آن می دانند این افراد بیشترین توجه خود را به ورودی های سیستم مدرسه معطوف می دارند عده ای دیگری اعلام می دارند که اگرچه توجه به منابع موجود در ورودی های سیستم ازاهمیت بالایی برخوردار است اما باید به فرایند سیستم توجه بیشتری معطوف داشت آنها در فرایند سیستم به محتوی، روش ها، چگونگی تدریس، نحوهٔ مدیریت وارزشیابی تاکید می نمایند.
در مدیریت کیفیت جامع که خود محصول مدیریت فرایند مداراست تلاش می کند برنامه ریزی استراتژیک را وارد رفتار روزانه مدارس کند در این روش که به مشارکت همه کارکنان تاکید می ورزد روش ها، ابزارومدل های مناسبی برای بهبود بخشیدن به کیفیت کار مدرسه به مدیران وکارکنان ارائه می دهد که لازم است مدیران وکارکنان با آموزش این شیوه ها تغییرات عمده ای را در روشهای کاری خود بوجود آورند وهمزمان با این تغییرات برنامه ریزی مناسبی را معمول واجرا نمایند.
در این مقاله ضمن تاکید به مدیریت فرایند مدار وارائه تعریفی از مدیریت کیفیت جامع راهکارهایی را برای دستیابی مدیریت به این شیوه ارائه داده است.از بررسی ومطالعهٔ آثار گذشتگان روشن می شود که مدیریت از قدیم الایام در جوامع مختلف بشری وجودداشته است وبزرگان ورهبران ملل وادیان مختلف ضرورت وجود مدیریت ورهبری را نیز یک امر مسلم شمرده اند در قرون اخیر هم نهضت های مختلفی در امر مدیریت ظهور کردند که می توان به نظریه مدیریت علمی نظریه مدیریت نهضت روابط انسانی نظریه سیستمها در مدیریت ونظریه ترکیبی مدیریت اشاره کرد.از آغاز کار تعلیم وتربیت انسان نیز از روشهای مختلف مدیریت در امر آموزش بهره برده است اما از آنجایی که تحولات اجتماعی جدید تغییراتی را در ابعاد مختلف جامعه از جمله در زمینه های مختلف فن آوری های اطلاعاتی وارتباطی ایجاد کرده خود به خود نیازهای جدیدی راهم بوجود آورده است لذا برای پاسخگویی به این نیازهای جدید افراد جامعه تغییرودگرگونی در روشهای مدیریت مدارس وتلاش برای بهبود بخشیدن به کیفیت مدیریت مدارس ضروری است.امروزه دراین دنیای درحال تغییر وپیشرفت، مدارس نیاز به تغییر ودگرگونی دارند واین تغییر باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روشهای دیروز فهمید بلکه باید با تجدید نظر در روشها وبرنامه های گذشته نظریه ها وروشهای نوینی را جایگزین کنیم در حال حاضر مدیریت آموزشی رویکرد جدید فرآیند مدار محور را برای اثر بخش کردن مدارس آغاز نموده است در این مقاله برآنیم تااین رویکرد جدیدرا روشن وراهبردهای مناسب آن را بیان نماییم.


لینک دانلود:


تجربیات مدیر دبیرستان


تجربیات مدیر دبیرستان



لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 50     کد محصول :7209      حجم فایل:92,32 KB      نوع فایل :rar 



 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

تجربیات مدون مهارت های حرفه ای مدیر آموزگاران برای ارتقای شغلی خبره و عالی

مقدمه:


 

کلاس‌های درس محیط‌های اجتماعی قراردادی هستند که عناصر تشکیل دهنده آن به طور کامل ویژه  و بی همتا هستند یعنی دانش آموزان، معلمان و شرایط یادگیری در یک لحظه از زمان هرگز شبیه به هم نخواهد بود توقع همه این است که معلم به مثابه عنصر هوشمند (مدیر) کلاس درس و برنامه ریز این سیستم، برنامه درسی کلاس خود را با توجه به شرایطی انتخاب کند در کلاس حاکم است و با خدمت گرفتن مجموعه ای مناسب از ابزارها، وسایل و محتوا، کنش واکنش‌های یاددهی و یادگیری را سازمان بخشد بدیهی است که هرگز دو کلاس در یک زمان واحد کاملاً شبیه هم نخواهند بود زیرا عوامل انسانی و شرایط یادگیری یکسان نیستند.

شیوه و قدرت مدیریت کلاس‌های چند پایه توسط مدیر آموزگاران در قالب توانایی، دانایی، و خلاقیت ظاهر می‌گردد و با مهارت‌های  عجین می‌شود که از شکل ساده تر آن یعنی مهارت فنی (یادگیر اصول و روش‌های فنی کلاس داری) آغاز وپس (از گذر از مهارت‌های انسانی (یافته‌های علمی  و تئوری‌هایی را که یادگرفته عملاً درس انسان‌ها یعنی دانش آموزان و معلمان بکار ببرد) به مهارت ادراکی که حاکی از بینش فلسه معلم نسبت به زندگی و تعلیم و تربیت است می‌رسد با توجه به این مطالب معلمان بر سکویی از باورهای بدیهی خود که رفتارهای آموزشی آن‌ها را شکل می‌دهد، ایستاده‌اند. پس با توجه به تفاوت‌های زمان و مکان و تفاوت‌های فردی معلمان چند پایه به تعداد این عزیران شیوه اداره کلاس وجود دارد ولی آنچه مهم است که هر کدام از این عزیزان از چهار چوبی مشخص برای بهبود وضعیت موجود کلاس درس خود استفاده می‌کنند که در این مقاله بیشتر این چهارچوب‌ها برای راحتی کار در کلاس این عزیزان مدنظر خواهد بود.


لینک انلود:

تجربیات مدون مهارت های حرفه ای مدیران


تجربیات مدون مهارت های حرفه ای مدیران


لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 50     کد محصول :7215      حجم فایل:63,31 KB      نوع فایل :rar 



 


 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده:

دراین مقاله ضمن ارائه تعاریف مختلف ازرضایت شغلی؛شاخص های رضایت شغلی وپیامدهای رضایت شغلی به صورت کلی،راهکارهایی جهت افزایش رضایت شغلی معاون آموزگاران درسطح اموزشگاه،منطقه،سازمان ووزارت آموزش وپرورش ارائه ودرپایان نتیجه گیری می شود.

کلیدواژه:رضایت شغلی،معاون آموزگار،آموزش وپرورش

مقدمه:

یکی ازمهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران،گسترش همه جانبه ی آموزش وپرورش درتمام نقاط کشوروبه خصوص گسترش آموزش وپرورش عمومی درنقاط محروم روستایی وعشایری می باشد.هم اکنون باتوجه به کنترل شدیدجمعیت ومهاجرت روستاییان به شهرهاودرپی آن کاهش جمعیت روستاهادرسالهای اخیروازطرفی روندروبه گسترش افزایش کلاس های چندپایه وتبدیل اکثرمدارس بزرگ به مدارس کوچک؛درمی یابیم که جهت نیل به این هدف مقدس،توجه به نیازها،مسائل ومشکلات معاون آموزگاران به عنوان گرداننده ی این نوع مدارس وهرآنچه موجبات رضایت شغلی آنان رافراهم کندبیش ازپیش ضروری می نماید.

 

 

تعریف رضایت شغلی:

احساس رضامندی شغلی ازاساسی ترین موءلفه های بهداشت روان،پویایی،کارآمدی وخلاقیت شاغلین هرشغل وحرفه ای است.محققان رضایت شغلی راازدیدگاه های گوناگوتی تعریف کرده اند.گروهی رضایت شغلی رابراساس نوع عامل روانی تعریف کرده وآن رانوعی سازگاری عاطفی باشغل وشرایط اشتغال می نگارند. هاپاک استادتعلیم وتربیت دانشگاه نیویورک،رضایت شغلی رامفهومی پیچیده وچندبعدی می داندواین مفهوم راباعوامل جسمانی،روانی واجتماعی مرتبط می کندوتاکیدمی کند تنهایک عامل موجب رضایت شغلی نمی شودبلکه ترکیبی ازمجموعه عوامل گوناگون سبب می شودکه فردشاغل درلحظه ی معینی ازشغلش احساس رضایت نمایدوازآن لذت ببرد.

گروهی دیگرازمحققان عوامل مختلفی ازقبیل درآمد،ارزش اجتماعی،شرایط محیط کاروفرآورده های آن رابه عنوان عوامل احساس رضایت ازشغل نام می برند.


لینک دانلود:


تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره و عالی




لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 51     کد محصول :7214      حجم فایل:80,54 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

 باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می توانیم به آمال و اهداف آموزشی دست یابیم.باید بپذیریم مسئولیت اولیای مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تامین بلوغ عاطفی و سلامت روانی و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهد.

 مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. بخصوص که مدرسه ما  بوده و همین امر موجب می گردد که این پناه در بیشتر موارد از داشتن فرصت های کافی و یا برابر با سایر دانش آموزان هم سن و سال خود محروم بوده و نتوانند تجارب اخلاقی و رفتاری درستی را در جهت اجتماعی شدن کسب نمایند. هرچند سن و سال این دانش آموزان به طور معمول حداقل سه تا پنج سال بیشتر از سایر دانش آموزان هم پایه خویش است اما چون در بسیاری از خانواده ها نشان دادن این را برای خود عیب دانسته و گاها آن ها را پنهان می کنند، معمولا فقط در فضای داخلی خانه ها بزرگ شده و قادر نیستند ضمن داشتن یک رابطه و تعامل سالم با دیگران رفتارهای صحیح اجتماعی را فراگیرند و بتوانند درگروه های مختلف اجتماعی شرکت کرده، هویت اجتماعی خویش را بهتر بیابند.


لینک دانلود:


تجربیات مدون معاون آموزشی


تجربیات مدون معاون آموزشی


لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 30     کد محصول :7213      حجم فایل:69,78 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

مشاوره وکودکان استثنایی

هر فردی در هر شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و خانوادگی فارغ از سن، جنس و .... در زندگی با مشکلاتی روبرو می شود که حل یا کاهش تأثیرگذاری آن مشکلات بر زندگی، نیاز به تصمیم گیری مناسب با توجه به راه حل ها و منابع موجود دارد. کودکان ودانش آموزان استثنایی ووالدین آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مشاوره با کودکان استثنایی و والدین آنان، حساسیت های بیشتری را طلب می کند، چراکه این دانش آموزان بدلیل محدودیت هایی که دارند به کمک بیشتری نیاز دارند تا بتوانند ارتباط مناسبی برقرار نمایند ووالدین آنها در سطح واقع بینانه ای در مورد فرزند خود و امکانات موجود عمل کنند.

تعریف:

 مشاوره، رابطه ای است منحصر بفرد که در آن به مراجع فرصت یادگرفتن، احساس کردن، فکر کردن، تجربه کردن وتغییر دادن به شیوه ای متناسب خود داده می شود.

یک مشاور به فرد دارای مشکل کمک می کند تا ضمن شناخت مسایل و مشکلات خود، راه حل های اجتماعی مشکل را ارائه دهد و سرانجام به حل آن بپردازد.

مشاور از طریق شناخت و درک عمیق ویژگی های شخصیتی مراجع، وی را در سازگاری موثرتر با خود و محیط اطرافش یاری می دهد و به تشخیص مشکلاتی می پردازد که بر سر راه رشد وجود دارد تا از این طریق، ظرفیت های خویش را شناخته و به رشد و شکوفایی برساند.

 

اهداف مشاوره در مدارس استثنایی:

 -  شناخت دانش آموزان استثنایی و تسهیل رشد همه جانبهٔ آنان

- ایجاد تغییر در رفتار دانش آموزان و تأمین بهداشت روانی مناسب (به صورتی که دانش آموزان استثنایی بتواند مسوولانه زندگی کند و رفتارش مستقل و منسجم باشد و در نهایت به حل مشکلاتش موفق شود.)

- ایجاد رابطه بین دانش آموزان و والدین ومعلمان وسایر افراد

- ایجاد پیوند بین اولیاء و مربیان با امکانات و نیازهای جامعه

- کمک به تعادل و استحکام خانواده برای پذیرش معلولیت فرزند، و رسیدن به مرحله سازگاری

- کمک به والدین و مشارکت بهینه در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان

رویکرد ارایه خدمات:

 ارایه خدمات مشاوره ای یک فعالیت گروهی است، مشاوران در مدارس استثنایی بعنوان عضوی از تیم آموزش و توان بخشی می توانند زحمات طولانی مدت معلمان وسایر کارکنان مدارس را اثربخش تر سازند، زیرا در تحقق اهداف آموزشی و توان بخشی و رشد و تکامل دانش آموزان، افراد متعددی نقش دارند هر یک از کارکنان مدرسه با توجه به حیطه وظایف خود، در فراهم کردن زمینه ارائه خدمات مشاوره موثرند، به عبارت دیگر بسیاری از کارکنان مدرسه نظیر معلمان، می توانند موارد مربوط به قوت و ضعف درسی و رفتاری شاگردان را پی برده و جهت بررسی تخصصی به مشاوران ارجاع نمایند و مشاوران نیز براساس دانش نظری و تجارب علمی دانش آموزان، والدین را در رفع مشکلات شخصی و سازشی یاری می دهند.


لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


تجربیات مدون مشاوره کودکان استثنایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 30     کد محصول :7212      حجم فایل:77,58 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده:

تحولات بی حد و حصر در بنیان های جوامع،که بر اثر حرکت از دوران گذار به سمت زندگی ماشینی و صنعتی رخ داده، به پدید آمدن شکاف هایی منجر شده که انسان های امروز را ناگزیر از همنواسازی خود با شرایط جدید کرده است.  در چنین فضایی، بحران هایی پیش روی افراد پدید می آید که اگر متوقف نشود دنیای روحی، روانی آنها را متلاطم می کند. آسیب های اجتماعی و روحی و روانی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، اضطراب، افسردگی و..... محصول تحولات زندگی صنعتی اند. سؤال اینجاست که در کنار توسعه شگفت انگیز علوم و فنون دانش امروز چه چیزی باید بتواند پاسخگوی بحران های روحی،روانی انسان ها باشد؟     بحران هایی که متعاقب پیشرفت علوم و تکنولوژی بر انسان ها رخ نموده است.

در پاسخ به این سؤال علم «مشاوره و روانشناسی» قد علم می کندمشاوره از تمامی فعالیتهای اخلاقی تشکیل یافته است که در آن مشاور متعهد، تلاش می کند تا به مراجع کمک کند تا به آن دسته از رفتارهایی بپردازد که بتواند به حل مشکلات و مسائل اومنجر شوند. ازطریق مشاوره و راهنمایی فرد نه تنها وضع فعلی خود رادرک می کند، بلکه از آنچه که به صورت آن در خواهدآمدنیز آگاه می شود. راجرز معتقد است که هدف بیشتر مشاغل یاری دهنده که شامل مشاوره وراهنمایی نیز می شود، افزایش رشد شخصی وروانی فرد در مسیر رشد اجتماعی است. هم چنین ازطریق «خدمات راهنمایی ومشاوره»       می توان تواناییها ونیز محدودیت های دانش آموزان راشناخت واز امکانات موجود حداکثر استفاده را به عمل آورد. مشاور تحصیلی با شناخت دانش آموزان در زمینه های گوناگون می تواند آنان را به رشته های تحصیلی مناسب راهنمایی کندوآنان را در حل مشکلات یاری دهد. اهداف آموزش وپرورش زمانی تحقق خواهند یافت که برنامه ها و محتوای آموزشی با توجه به نیازها وامکانات دانش آموزان تهیه و اجرا گردند. .در مقاله حاضرپس از ذکر مقدمه ای چند د رقسمت تجزیه وتحلیل مطالب به ترتیب به فایده و اهمیت مشاوره، تاریخچهٔ راهنمایی و مشاوره، تعاریف راهنمایی و مشاوره، اهداف مشاوره وراهنمایی، ضرورت مشاوره در مدارس،مشاوره وراهنمایی در نظام آموزش و پرورش، نقش مشاور در مدارس، امور تحصیلی، تأمین بهداشت روانی، دانش آموزان و مهم ترین وظایف کادر آموزشی در برابر برنامه مشاوره و راهنمایی پرداخته شده است. 


لینک دانلود:

تجربیات مدون مشاور دبیرستان


تجربیات مدون مشاور دبیرستان



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 50     کد محصول :7211      حجم فایل:79,49 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

«پدیدة خلاقیت و نوآوری مثل بسیاری از خصیصه‌های انسانی در آحاد نوع بشر یافت می‌شود و این انگیزش‌ها و شرایط محیطی و فردی و آموزشی است که عامل خلاقیت را آشکار می‌کند خلاقیت به عنوان یک حالت روانی و ذهنی که در قلمرو علم روانشناسی است ظهور می‌کند و از آنجایی که عمدة کار و فعالیت انسان در سازمان‌ها انجام می‌شود عامل ایجاد و پرورش خلاقیت در محدودة علم و هنر مدیریت قرار می‌گیرد و مدیران می‌توانند ظهور خلاقیت را در سازمان‌ها با ایجاد زمینه‌های مناسب تسریع و یا با ایجاد فضای نامناسب آنرا عقیم کنند.»

مقدمه

 جالب اینجاست که در تعقیب خاستگاه خلاقیت‌ها در علوم و دانش‌های مختلف بیک طبقه بندی نسبتاً مشابهی می‌رسیم که هر طبقه دارای ریشه و فلسفه مشترکی می‌باشند مثلاً در فیزیک دو جبهه روبروی هم صف بندی کردند مثل تئوری نسبیت در مقابل تئوری مکانیک کوانتوم که اولی بر علیت و دومی بر احتمال تکیه دارد، این نوع صف بندی در مدیریت بصورت عقلائیون و خود یابان ظاهر شده و در حکمت و عرفان و معرفت شناسی این تقسیم بندی بصورت عقل و شهود و یا مشاع و اشراق دیده می‌شود، از آنجائیکه پدیدة خلاقیت جزو عملکرد نیمکرة سمت راست مغز می‌باشد لذا در تعقیب خاستگاه خلاقیت در دانش‌های فوق با مشاهده تقسیم بندی‌های انجام شده راه هموارتر و در شناخت ظهور و رشد این پدیده اعجاز انگیز انسانی موفق‌تر خواهیم بود.»آقایی فیشانی، ص 15)

مدیران در مرحلة نخست بایستی عواملی از قبیل آرامش، رضایت و استقلال را در کار برای افراد فراهم آورده تا زمینه برای تحرک و تغییر پایدار مساعد گردد و شیوة رهبری مدیران آنچنان باشد تا تغییراتی که بصورت جهشی هستند تقویت گردند. آن‌ها مسلماً در برداشت‌ها و ادراکات پرسنل نقش مهمی را می‌توانند بازی کنند. عواملی از قبیل برنامه‌ریزی استراتژیک، فرهنگ سازمانی و همچنین نقش مشاوره‌های مدیریت می‌تواند در شکل دهی این برداشت‌ها مؤثر باشند، مقاله حاص در خصوص خلاقیت از دیدگاه مدیریت اسلامی مباحثی را طرح نموده که امید است راهگشای پژوهشی عمیق‌تر گردد. یک مدیر مسلمان باید نظام اعتقادی خود را بکار گیرد، اگر نظام اعتقادی خود را در اختیار نگیرد، هر قدر هم که خلاقیت داشته باشد پشتوانة لازم برای اقدام به عمل در او وجود نخواهد داشت، اگر مهمات‌ها گاندی با تمام رشته‌های وجود خود به قدرتی که در زمینه مقاومت بدون خشونت داشت معتقد نبود، به نظر شما تا چه اندازه احتمال موفقیت او می‌رفت؟ قوی و متناسب او بود که موجب شد به منابع درونی خود دست پیدا کند و به جایی برسد که بر افکار کسانیکه به اندازه او معتقد نبودند مسلط شود. قدرت ایمان، یعنی همین احساس اطمینان، نیرویی است که در پشت هر موفقیت بزرگ تاریخی نهفته است.

مشکلات مدیران دوره راهنمایی

در کشور ما ایران نهادی که به امر آموزش و پرورش است که نزدیک به یک چهارم جمعیت ایران را تحت پوشش خود قرار داده است و هر چند که ما رشد عظیمی در توسعه و آموزش و پرورش ما وجود دارد که رسیدن به چشم انداز بیست ساله نیازمند نگاهی جدی و عمیق به آموزش و پرورش هستم بنابر این تحول در آموزش و پروش امری اجتناب ناپذیر می‌باشد و این تحول نه مقطعی و نه یک بار بلکه برای همیشه باید باشد.


لینک دانلود:


تجربیات مدون مدیر راهنمایی 


تجربیات مدون مدیر راهنمایی 


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 30     کد محصول :7210      حجم فایل:92,6 KB      نوع فایل :rar 



 

 


 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مدیریت مدرسه ابتدایی

دیدگاههای مختلفی در مورد شیوه مدیریت مدارس وجود دارد عده ای از مدیران مدارس ریشه بسیاری از مشکلات وراه حل های مدارس را در منابع مالی، فیزیکی وبودجه آن می دانند این افراد بیشترین توجه خود را به ورودی های سیستم   مدرسه معطوف می دارند عده ای دیگری اعلام می دارند که اگرچه توجه به منابع موجود در ورودی های سیستم ازاهمیت بالایی برخوردار است اما باید به فرایند سیستم توجه بیشتری معطوف داشت آنها در فرایند سیستم به محتوی ، روش ها، چگونگی تدریس، نحوهٔ مدیریت وارزشیابی تاکید می نمایند.

در مدیریت کیفیت جامع که خود محصول مدیریت فرایند مداراست تلاش می کند برنامه ریزی استراتژیک را وارد رفتار روزانه مدارس کند در این روش که به مشارکت همه کارکنان تاکید می ورزد روش ها، ابزارومدل های مناسبی برای بهبود بخشیدن به کیفیت کار مدرسه به مدیران وکارکنان ارائه می دهد که لازم است مدیران وکارکنان با آموزش این شیوه ها تغییرات عمده ای را در روشهای کاری خود بوجود آورند وهمزمان با این تغییرات برنامه ریزی مناسبی را معمول واجرا نمایند.

در این مقاله ضمن تاکید به مدیریت فرایند مدار وارائه تعریفی از مدیریت کیفیت جامع راهکارهایی را برای دستیابی مدیریت به این شیوه ارائه داده است.

مقدمه:

از بررسی ومطالعهٔ آثار گذشتگان روشن می شود که مدیریت از قدیم الایام در جوامع مختلف بشری وجودداشته است وبزرگان ورهبران ملل وادیان مختلف ضرورت وجود مدیریت ورهبری را نیز یک امر مسلم شمرده اند در قرون اخیر هم نهضت های مختلفی در امر مدیریت ظهور کردند که می توان به نظریه مدیریت علمی نظریه مدیریت نهضت روابط انسانی نظریه سیستمها در مدیریت ونظریه ترکیبی مدیریت اشاره کرد.

از آغاز کار تعلیم وتربیت انسان نیز از روشهای مختلف مدیریت در امر آموزش بهره برده است اما از آنجایی که تحولات اجتماعی جدید تغییراتی را در ابعاد مختلف جامعه از جمله در زمینه های مختلف فن آوری های اطلاعاتی وارتباطی   ایجاد کرده خود به خود نیازهای جدیدی راهم بوجود آورده است لذا برای پاسخگویی به این نیازهای جدید افراد جامعه تغییرودگرگونی در روشهای مدیریت مدارس وتلاش برای بهبود بخشیدن   به کیفیت مدیریت مدارس ضروری است.

امروزه   دراین دنیای درحال تغییر وپیشرفت، مدارس نیاز به تغییر ودگرگونی دارند واین تغییر باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روشهای دیروز فهمید بلکه باید با تجدید نظر در روشها وبرنامه های گذشته نظریه ها وروشهای نوینی را جایگزین کنیم در حال حاضر مدیریت آموزشی رویکرد جدید فرآیند مدار محور را برای اثر بخش کردن مدارس آغاز نموده است در این مقاله برآنیم تااین رویکرد جدیدرا روشن   وراهبردهای مناسب آن را بیان نماییم .

 


لینک دانلود:

تجربیات مدون مدیر ابتدایی


تجربیات مدون مدیر ابتدایی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 35     کد محصول :7216      حجم فایل:51,56 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

وظایف معاون فنی هنرستان
شاغل این پست با رعایت موازین شرعی واسلامی ومطابق مقررات اداری و مالی تحت نظارت رئیس هنرستان عهده دار انجام وظایف محوله زیر خواهد بود:
_
رعایت اصول وموازین اسلامی در انجام وظایف محوله.
_
همکاری با رئیس هنرستان وحضور به موقع در محل کار. _همکاری در امور پرورشی هنرستان.
_
نظارت بر امور دفتری واداری و مراقبت در حسن انجام مربوط به ارسال ومرسلات هنرستان.
 _
حضور در هنرستان قبل از شروع ساعت کار و رسیدگی ونظارت بر کلاس‌ها.
 _
انجام تمامی امور اداری هنرستان در غیاب رئیس هنرستان با رعایت مقررات مربوط وبر اساس اختیارات تفویض شده.
_
سعی در تزکیه والگو سازی خویش و اسوه شدن برای هنر جویان و هنر آموزان و رعایت اصول اسلامی در رابطه با راهنمایی، ارشاد و تشویق هنر جویان.
_
اقدام به تهیه وتنظیم برنامه امتحانی بر اساس آیین نامه‌های مصوب وبا نظر و همکاری هنر آموز آموزش عملی ومراقبت در حسن اجرای برنامه امتحانی وتهیه صورتجلسات مربوط و گزارش به رئیس هنرستان.
_
همکاری در انجام امور امتحانات با هنر آموز مربوط.
_
نظارت بر ثبت نام هنر جویان در غیاب رئیس هنرستان برابر بخشنا مه‌های صادره. _مطلع نمودن تمامی از بخشنامه‌ها و دستورعملهای مربوط به طرق مقتضی.
_
اقدام به تهیه وتنظیم برنامه هفتگی با رعایت اظهار نظر هنرآموز آموزش عملی.
 _
رسیدگی به ورود و خروج هنرجویان و ثبت غیبت‌های آنان در مخصوص و بررسی علت غیبت آن‌ها. _اقدام به ارسال گزارش هنرجویان برای اولیای آنان بلافاصله.
_
مراقبت درمورد ثبت نمرات در فهرست مربوط وکارنامه های اصلی و دفتر امتحانات ورایانه.
 _
نظارت بر امور مربوط به بایگانی هنرستان و معرفی هنرجویان سال آخر برای امتحانات نهایی طبق آیین نامه‌های ذیربط.
 _
نظارت بر امر بهداشت و دستشویی وکلاسهاو...
_
رسیدگی به وضع رفتاری هنرجویان در محیط هنرستان وعند اللزوم خارج ازهنرستان.
_
اقدام به تشکیل به موقع کلاس‌ها و کارگاه‌ها.
_
اطلاع حضوری و کتبی در مورد رفتار و پیشرفت هنر جویان به والدین _پاسخگویی به مراجعین و اولیا هنر جویان.
_
نظارت بر کار سرایدار ونگهبان و بازدیدهای مرتب از ساختمان‌ها از نظر اطمینان از ایمنی ساختمان، نظافت ساختمان‌های آموزشی و آزمایشگاه‌ها وسایر تأسیسات در صورت لزوم و اقدام مقتضی در رفع اشکالات موجود.
 _
تهیه پیش نویس مکاتبات مربوطه، گزارش‌ها و نظارت بر تهیه آمارهای ارسالی وغیره _انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم.

لینک دانلود:


تجربیات مدون معاون هنرستان فنی و کاردانش برای ارتقای شغلی خب




لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 
  • ali ahmadi