پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گراش تخصصی راجع به,گزارش تخصصی کلاس,گزارش تخصصی پایه,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی آموزگار,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد وآماده,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی هنر آموز,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی متوسطه 1, اقدام پژوهی, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف تجربیات,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار,,اقدام پژوهی,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی رایگان,اقدام پژوهی معلمان,اقدام پژوهی درس ریاضی,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی اضطراب,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی چیست,تحقیق اقدام پژوهی چیست,مراحل اقدام پژوهی چیست,نمونه اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی معلمان چیست,مقاله اقدام پژوهی چیست,طرح اقدام پژوهی چیست,روش اقدام پژوهی چیست؟,اقدام پژوهی ابتدایی املا,اقدام پژوهی ابتدایی ریاضی,نمونه اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی معلمان ابتدایی,اقدام پژوهی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی اول ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,موضوع اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی رایگان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس ریاضی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس املا,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی پایه اول,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی

  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 30     کد محصول :7207      حجم فایل:71,02 KB      نوع فایل :rar 



 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

از مهم‌ترین ویژگی‌های دانش‌آموزان متوسطه، الگوپذیری از معلمان درس معارف اسلامی است. در این پژوهش، محقق با نظرخواهی از دانش‌آموزان، به بررسی نقش رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری اخلاقی دانش‌آموزان، شیوه درست و مؤثر برخورد و تعامل دبیران معارف اسلامی با دانش‌آموزان بپردازد. محقق در این پژوهش، افزون بر مطالعات کتابخانه‌ای، با اجرای پرسش‌نامة محقق‌ساخته، به انجام مطالعات میدانی اقدام کرده استجامعة آماری، 15924 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد بوده است. نمونة آماری بر اساس فرمول کوکران به تعداد 312 نفر تعیین شد، ولی برای ارتقای دقت پژوهش این آمار به 400 نفر افزایش یافت. بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای، جامعة آماری تعیین، و پژوهش در میان آنان به اجرا در آمد. حاصل این پژوهش این است که، خوش‌خلقی دبیران معارف اسلامی، از میان تمام عوامل ذکرشدة مؤثر در الگوپذیری دانش‌آموزان، بالاترین میزان تأثیرگذاری را دارد.

کلیدواژه‌ها: الگوپذیری رفتارهای اخلاقی، دانش‌آموزان مقطع متوسطه، دبیران معارف اسلامی.

مقدمه

پژوهش در قلمرو تربیت اخلاقی با رویکردی اسلامی و تلاش برای رسیدن به الگویی کاربردی - که هماهنگ با آموزه‌ها و مبانی جهان‌بینی و ارزشی اسلام باشد و از سویی بتواند در یک محیط تربیتی اسلامی به کار آید - نیازمند پاسخ به پرسش‌های اساسی بسیاری است؛ پاسخ‌هایی که هر کدام یک پژوهشی جداگانه می‌طلبد.

یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر شکل‌گیری و دگرگونی‌های شخصیت انسان، شرایط مختلف محیطی اعم از زمان، مکان و یا محیط انسانی و اجتماعی است. در بسیاری از موارد، تغییر محیط و فراهم ساختن محیط تربیتی مساعد و مناسب، می‌تواند رفتار و افکار و خصلت‌های متربی را تغییر دهد و ویژگی‌های جدیدی را در وی جایگزین سازد. مبنای روان‌شناختی این روش، اصل تأثیرپذیری انسان از شرایط محیطی است که در ضمن نظریة یادگیری اجتماعی بیان می‌شود.

آلبرت بندورا، از واضعان نظریه یادگیری اجتماعی، مهم‌ترین نوع یادگیری انسان را یادگیری مشاهده‌ای می‌داند که همان تقلید و سرمشق است. در این نوع یادگیری، فرد با انتخاب یک الگو یا سرمشق، به تقلید رفتار او می‌پردازدپدر و مادر و پس از آن، معلمان و مربیان از جمله نخستین الگوهای متربیان هستند.

نکتة تربیتی مهم این است که افرادی که دارای موقعیت مهم، موفقیت زیاد، دانش و تخصص بالا و یا دارای تعالی معنوی هستند، غالباً نظر دیگران را به خود جلب می‌کنند و برای آنان سرمشق می‌شوند. خوشبختانه در نظر دانش‌آموزان، غالباً معلمان دارای این ویژگی‌ها ـ یا برخی از آن‌ها ـ هستند. با توجه به اهمیت و نقش انکارناپذیری که برای الگوپذیری ذکر شده است، در این مقاله به بررسی نقش شخصیت و رفتارهای اخلاقی دبیران معارف اسلامی در الگوپذیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اهمیت هر کدام از شاخص‌های مطرح شده و مؤثر در الگوپذیری مانند میزان تحصیلات، میزان تجربه، آراستگی ظاهری، میزان توجه به آداب، سنن، اعتقادات دینی و شیوة تدریس دبیران پرداخته شده است.


لینک دانلود:

تجربیات دبیر معارف اسلامی


تجربیات دبیر معارف اسلامی



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی