پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گراش تخصصی راجع به,گزارش تخصصی کلاس,گزارش تخصصی پایه,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی آموزگار,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد وآماده,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی هنر آموز,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی متوسطه 1, اقدام پژوهی, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف تجربیات,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار,,اقدام پژوهی,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی رایگان,اقدام پژوهی معلمان,اقدام پژوهی درس ریاضی,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی اضطراب,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی چیست,تحقیق اقدام پژوهی چیست,مراحل اقدام پژوهی چیست,نمونه اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی معلمان چیست,مقاله اقدام پژوهی چیست,طرح اقدام پژوهی چیست,روش اقدام پژوهی چیست؟,اقدام پژوهی ابتدایی املا,اقدام پژوهی ابتدایی ریاضی,نمونه اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی معلمان ابتدایی,اقدام پژوهی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی اول ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,موضوع اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی رایگان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس ریاضی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس املا,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی پایه اول,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی

  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 20 کد محصول :6759 حجم فایل:55,48 KB نوع فایل :rar 


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشارکت دانش آموزانم را در فعالیت های گروه علوم تجربی تقویت کنم

چکیده

آنچه که برای بسیاری از معلمان و دست‌ اندرکاران آموزش و پرورش و خانواده‌ها مطرح است، این که در امر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان،عملکرد گروهی و همکاری(مشارکتی) میان آنها مهم‌تراست یا رقابت انفرادی؟
در گذشته اعتقاد بر این بود که کلاس درس باید از آرامش و سکوت مطلق برخوردار باشد و نیز دانش‌آموزان را به رقابتی سخت و تنگاتنگ با یکدیگر وا می‌داشتند. اما امروزه بسیاری از مدارس در صدد استفاده از برنامه‌هایی هستند که دانش‌آموزان را به بیان عقید و همکاری و مشارکت در یادگیری دعوت می‌کنند، در دهه‌های اخیر یادگیری مشارکتی و همکاری و تعاون در گروه، موضوع بحث انگیزی در آموزش شده است و معلمان در حال تجربه کردن روش‌های یادگیری مشارکتی و گروهی هستند تا سطح آموزش را در کلاس‌های خود از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهند.در این اقدام پژوهی تلاش کردم چگونگی تقویت فعالیت های گروهی دانش آموزان پایه اول متوسطه مدرسه فاطمه الزهرا به درس علوم تجربی بپردازیم.

مقدمه

موضوع اصلی من(چگونه توانستم مشارکت دانش آموزلنم را در فعالیت های گروه علوم تجربی تقویت کنم)میباشد.یادگیری به روش همکاری گروهی بسیار موثرتر و مفیدتر از یادگیری به روش انفرادی و رقابت‌آمیز است. یادگیری به روش همکاری گروهی، باعث می‌شود دانش‌آموزان بیشتر با هم مباحثه و مراوده داشته باشند و به تجزیه و تحلیل و ارزشیابی دیدگاه های یکدیگر بپردازند. به عبارت دیگردانش‌آموزان با این روش به سطوح بالاتر یادگیری دست می‌یابند در حالی که وقتی کلاس به روش غیرگروهی پیش می‌رود، دانش‌آموزان بیشتر به یادگیری در سطوح پایین‌تر مانند فراگیری دانش می‌پردازند و فرصتی برای دستیابی و تجزیه و تحلیل مطالب به دست نمی‌آورند. همکاری سازنده با دیگران در پیشرفت و موفقیت انسان موثر است و اگر دانش‌آموزان مهارت سازگاری با افراد را بیاموزند، با تکرار و رشد این مهارت در زندگی شخصی و اجتماعی خودشان به سازگاری دست می‌یابند. دانش‌آموزان این مهارت را در سایه فعالیت‌های گروهی و براثر بروز و ظهور اختلاف سلیقه‌ها و با هدایت معلم خویش به دست می‌آورند. رقابت دارای آثار نامطلوب روانی و اجتماعی فراوانی است و عواقب منفی آن بیش از نتایج مثبت آن است. لذا هدف پژوهشکر در این اقدام پژوهی این است که به چگونگی مشارکت دانش آموزان را در فعالیت های گروه علوم تجربی مدرسه فاطمه الزهرا درس علوم تجربی بپردازیم.


لینک دانلود:


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشارکت دانش آموزانم را در فعالیت های گروه علوم تجربی تقویت کنم


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشارکت دانش آموزانم را در فعالیت های گروه علوم تجربی تقویت کنم


  • ۹۶/۰۶/۱۸
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی