مختصری از اقدام پژوهی :
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
چکیده
نوشتن فرصتی برای اندیشیدن ، تجسم نمودن و به خاطر آوردن است . دیدگاه مشترک درباره ی نوشتن بدین قرار می باشد ، که نوشتن برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات و عقاید از طریق نظامی از نشانه های مکتوب است . در واقع نوشتن یک آفرینش و خلاقیت تام است که در یک طرف آن خلق افکار و اندیشه ها و در طرف دیگر نظم بخشی این اندیشه ها در قالب های زبانی مورد نظر قرار دارد .
در اقدام پژوهی حاضر مشکلاتی که در نوشتن یک املای مطلوب بر سر راه یک دانش آموز به نام نیلوفر کلاس پنجم ابتدایی دبستان لاله های انقلاب منطقه پاکدشت وجود داشت شناسایی گردید سپس با توصیف وضعیتی که دانش آموز و معلم در آن قرار داشتند و گردآوری شواهد 1 مسئله شفاف سازی شده ، با روش هایی گوناگون که با توجه به مشکلات متعدد نگارشی ، جاافتادن کلمات ونوشتن کلمات تکراری نیلوفر به کار گرفته شده بود تا حدود زیادی موانع برطرف و افق های جدیدی برابر چشم نیلوفر برای نوشتن املاباز گردید و این از بازخورد رفتار دانش آموزان و بررسی املاهای او روشن گردید در نهایت یافته های زیر از این پروژه حاصل شد :
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:
پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 5 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت اقدام پژوهی به صورت تک به لینک زیر مراجعه کنید:
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
- ۹۶/۰۶/۰۴