پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی درباره,گزارش تخصصی در مورد,گراش تخصصی راجع به,گزارش تخصصی کلاس,گزارش تخصصی پایه,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی آموزگار,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد وآماده,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی هنر آموز,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی متوسطه 1, اقدام پژوهی, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف تجربیات,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار,,اقدام پژوهی,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی رایگان,اقدام پژوهی معلمان,اقدام پژوهی درس ریاضی,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی ریاضی,اقدام پژوهی اضطراب,اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی چیست,تحقیق اقدام پژوهی چیست,مراحل اقدام پژوهی چیست,نمونه اقدام پژوهی چیست,اقدام پژوهی معلمان چیست,مقاله اقدام پژوهی چیست,طرح اقدام پژوهی چیست,روش اقدام پژوهی چیست؟,اقدام پژوهی ابتدایی املا,اقدام پژوهی ابتدایی ریاضی,نمونه اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی معلمان ابتدایی,اقدام پژوهی سوم ابتدایی,اقدام پژوهی اول ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,موضوع اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی رایگان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس ریاضی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی درس املا,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی پایه اول,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی

  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 39     کد محصول :6995      حجم فایل:281,64 KB      نوع فایل :rar 



تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع مهارت های معلم در تدریس

مهارت های معلم درتدریس

مقدمــــــــه :

از دیر زمان بسیاری ها به این عقیده بودند که اگر کسی چیزی را بداند میتواند آنرا به دیگران انتقال دهد. یعنی شرط اساسی تدریس داشتن معلومات پنداشته میشد. امروزها دانشمندان عرصه آموزش وپرورش بر این اعتقاد وباورهستند که تنها داشتن معلومات برای تدریس کافی نبوده بلکه شرایط دیگری نیز موجود است که به آن باید توجه عمیق وبنیادی مبذول گردد که نقش عمده در انتقال محتوا وپیام که شامل موضوع ومضمون ومربیون را به هدف میرساند وجود دارد. هرچندکه تخصص دررشته وداشتن معلومات مسلکی یکی ازارکان مهم تدریس بوده ولی بهتر است که آموزگاران با یک عده مهارت ها آشنایی  داشته باشند.و آن عبارت از مهارت معلم درتدریس میباشد.

دانش بنیادی:محصلین مهارت های معلم در تدریس را تشخیص داده که این مهارت ها گفتاری ، غیر گفتاری ، سوال کردن، حرفه ای وایجاد شرایط عاطفی وترتیب وتنظیم صنف وسایر مهارت بوده درک نموده ومفیدیت هریک را درمواقع مشخص نظر به موضوع ومضمون تشخیص میدهند.

کاربرد: محصلین چگونه گی کاربرد واستفاده از مهارت هارا مشخص ساخته ودر آینده از مهارت هاییکه با آن معرفت حاصل نموده اند به صورت وسیع وهمه جانبه استفاده نموده وموقع کار برد آنرا نظر به زمان ومکان مناسب درک مینمایند.

همآ هنگی:محصلین در هماهنگی بایکدیگر اهمیت همدیگر را نظر به محتوا درک نموده وضرورت مهارت هارا در پیشبرد پروسه تدریس با همدیگر مشخص میسازند وموثریت آنرا درک مینمایند.

ابعاد انسانی:ضرورت مهارت هارا برای تربیه سالم ومفید اولاد جامعه وفردای سعاد تمند محصلان درک نموده واز ان به پیمانه وسیع استفاده میکنند.وانسان رابرای انسان تقدیم جامعه مینمایند.

توجه وعاطفه:محصلان باتشخیص مهارتهای تدریس با بعد عاطفی موضوع آشنا شده. وروابط اخلاقی اجتماعی درهمین جریان فعالیت مشارکتی گسترش یافته ، توانمندی عاطفی خودرا درک ودر مورد ارزشهای جدید معلومات حاصل مینمایند.

شیوه یادگیری:شاگردان با همدیگر کار مینمایند وهمدیگر را میپذیرند واز نظریات یکدیگر استفاده معقول ومفید مینمایندواز مهارتهای معلم درتدریس آگاهی  حاصل نموده ودر باره اهمیت موضوع پی برده خود آموزی خودرا بیشتر تقویه مینمایند وروی فعالیتهای خود مطمین میشوند.

روش کار گروپی

مقدمــــه:اساساٌ روش جریان کارگروپی گفتگویی است که بابرنامه منظم در باره موضوعی خاص که مورد علاقه مشترک اشتراک کنندگان است مطرحه میگردد.دراین روش مربی شاگردان را به گروپهای مساویانه تقسیم میکند.تاهر گروپ بالای موضوع درس به گونه ی مشترک کار وفعالیت نموده ومعلومات ، نظریات وعقاید وتجربیات خود را باهم شریک سازندوتبادل افکار مینمایند.درهمچوروش مرکز فعالیت خود شاکردان بوده وموضوع بدون ترس واضطراب فراگرفته میشود. مربی یامعلم درین اصول به حیث رهنما بوده واز شاگردان نظارت وکنترول مینماید.هرگاه برای گروپی مشکل پیدا میشود در قسمت رهنمایی آن بااعضای گروپ همکاری مینمایند. درین روش شاکردان آزادانه کار مینمایند. زبان ، فکروذهن واحساس شاگردان با همدیگر خوبتر انکشاف مینماید. برای رشد شخصیت اجتماعی نیز مفید  میباشد.عموماٌ در روش کار گروپی یک تن به صفت رهبر گروپ اداره کننده وسایر  اعضا به نوبه خود دارای مسوولیت های در گروپ میباشند.


لینک دانلود:

تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع مهارت های معلم در تدریس

تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع مهارت های معلم در تدریس


  • ۹۶/۰۶/۰۴
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی